2011年4月15日 星期五

大日子 Part 9 婚禮前之人生百態

回到教會的感覺真的很好,快要進行我的婚禮啦﹗


踏進大堂,已見兄弟姊妹們動手佈置迎賓桌,忍不住上前一看~



哈哈,真是一看而已,親愛的丈夫當時催我快點往新娘房化妝及換婚紗~



立即提步往新娘房去~


這個花柱是教會物資呢,感恩我們不用花錢佈置~



到達會堂後,看見小組組員們正在佈置,辛苦大家了﹗ 向大家鞠躬致謝後,便轉往新娘房化妝了~


 


當我在化妝時,攝影師捕捉大家的表情,心情,事情~


敬拜小組在練習中~





 



教會組員陸續抵達教會,大家對我們的婚禮已期待很久呢~


 


再看看婚禮上其他具心思的小點子~







 


另邊廂,兄弟姊妹努力佈置中~



攝影師Anthony趁機找著親愛的丈夫拍照紀錄點滴~



 


由於我們以打手指印作簽名,所以越多賓客抵達時,開始排長隊了....



 



 


在新娘房的我,仍在化妝扮靚靚呢~



由於已過了1時 (婚禮開始時間),大家也加快替我準備好,伴娘Candy及May立即手持一隻婚紗鞋替我穿上,MUA Kitty努力執靚靚~


 


一切準備就緒,婚禮即將開始~



 


2 則留言:

  1. 你個photog好好,將所有野都紀錄下來,好似身在其中咁~ good!!
    [版主回覆04/16/2011 11:26:00]咁佢真係身在其中嘛~
    還好Anthony有幫我周圍影,如果唔係,我諗我爆唔開心~

    回覆刪除
  2. CHERRY...我真係好鐘意你既背影...好真實..唔做作呀!!!
    同埋你D GUEST好乖好有秩序呀..D龍排得長長..仍然面露笑容呀!!!
    [版主回覆04/16/2011 14:26:00]Louisa謝謝你呀~ 我都好鍾意你D相,影得好自然呀~
    D guest呀,都好OK呀~ 我諗黎得已經係好期待我地的婚禮,所以乖乖啦~

    回覆刪除