2011年4月11日 星期一

大日子 Part 6 女家敬茶篇

親愛的丈夫將我接到手後,意味著上午部份已完成一大半呢~


伴娘Candy,友情客串大妗Clarion立即就位,而翻看錄影碟,得知原來兄弟姊妹也快手地將「我的睡房」內物資逐一運送至樓下花車。






爸媽敬茶及戴金器後,阿姨因需上班而由表弟任代表



我的大弟弟古靈精怪,表示不能輸蝕給我,將我昨天在繽紛買的愛麗絲及繡球取來,作拍照道具。而細弟弟則常常拿著他的電話替我拍照,他很高興呢~


 


除了我最親的家人外,表伯和表伯娘也有到來,但一看便知表伯心情不好,勁黑面,要多番拉扯下才拍合照。坦白說,若不是礙於禮貌,真的不想跟他合照,我結婚都要黑面?後來婚後才知原來他們不單遲大到,更沒記下我們的房間號碼,到酒店大堂找姓吳的,找不到便打電話給爸爸。但當時已經是兄弟姊妹大戰,單是兄弟姊妹的聲音,又怎可能聽到電話鈴聲呢?就這樣,他們便怪罪我的爸媽﹗對,一個不講理都算,連表伯娘也不講理,離譜﹗


 


不再說他們,Anthony突然目訓低,替我們拍下這張照片~



而大弟弟趁機拍下Anthony目訓身的模樣~


 


完成各合照後,準備出發往男家。這時,爸媽他們逗留在酒店內,將我們一班姊妹沒有多吃的M記早餐「幹掉」﹗


3 則留言:

  1. 越睇越鐘意你老公件男禮呀..真係好SHARP好靚呀!!!

    BTW..很喜歡這一張相呀...
     
    [版主回覆04/15/2011 20:38:00]係啦,做咩你果時無租嘅?呢件男禮真係好醒神呀~

    我都鍾意呢張呀,特登post出黎,睇黎我們的taste好似呀,我又鍾意你save the date果張喎

    回覆刪除
  2. 因為我地OUT筆左好多啦...所以老公連中山裝都無訂造到呀...
    [版主回覆04/15/2011 23:50:00]原來係咁,我以為book唔到。不過結婚真係用好多錢呢

    回覆刪除
  3. baby, 你同我都係著露趾褂鞋!哈哈
    [版主回覆07/30/2011 13:22:00]哈哈... 係呀?我覺得著住呢對褂鞋令我好高興呀~

    回覆刪除