2015年1月5日 星期一

Little C住院記

呢篇blog發生係12月中,
 
不過媽媽實在太懶.... 或者太忙,
 
 
終於拖到2015年先寫....
 
 
Happy New Year to ALL!!
 
 
 
講返呢篇Blog,都真係慎入同慎睇~
 
因為我知大家都錫Little C,
 
所以以下既相相信會睇到大家都心痛....

 
 
 
爸爸媽媽都真係心痛,卻愛莫能助....
 
 
 
之前應該都講過下Little C由10月生日後開始返學,
 
就一直開展長達近2個月既眼瘡之旅
 
點解會生眼瘡,實在只能講佢唔好彩~
 
佢唔夠抵抗力~
 
或者講好不幸佢身處唔夠乾淨既環境掛....
 
 
總之係媽媽心目中,係覺得返學帶嚟既影響
 
因為所以客觀環境同條件無改變,
 
唯一改變係帶咗佢返學,而佢亦足足喊足2個月.....
 
 
 
對於返學喊,其實媽媽係無乜心痛,
 
因為2歲唔喊,3歲返學都喊~
 
況且Little C係真係唔係sociable既小朋友,
 
喊係好正常~
 
 
所以由頭喊到尾都真係預咗~
 
只係無諗過可能,當然都唔一定係咁啦,
 
喊而帶起捽眼,再帶起有污糟嘢入眼,
 
最後就係生眼瘡....
 
 
 
起初真係唔係太勁,
 
而爸爸話佢生開眼瘡,又話好易處理,
 
所以媽媽都只係見睇完西醫,醫生都只係話搽眼藥膏,滴眼藥水,食抗生素,
 
呢啲方法唔同work,所以轉咗睇中醫
 
 
中醫睇咗足一個月,但又唔係太見起色,
 
加上bbb媽媽都提過下不如帶去做手術,
 
所以最後問咗好多人,
 
屯門眼科做手術係無麻醉,
 
咁大既Panic我實在擔唔起,唔想Little C係咁既情況做手術,
 
最後又睇返之前既西醫,醫生轉介咗一個眼科醫生比我哋
 
 
但呢個醫生真係無愛心﹗
 
Little C唔肯比佢摸眼檢查,不停喊,
 
就同我哋講咁係無辦法,出去坐下等佢平靜先~
 
 
喂﹗佢唔肯比你掂都好正常,
 
我哋同佢講話我哋有影相代替摸眼得唔得,
 
佢都只係見第二次都唔得先勉為其難咁睇~
 
 
最後都係叫我哋搽眼藥膏,食抗生素等多兩星期睇下細既眼瘡會唔會變大
 
先再決定做唔做手術
 
 
我同老公真係睇完一肚氣,
 
呢個時候唯有向媽媽會問下,
 
好好彩有媽媽原來大既仔仔試過,我哋就上網搵資料就book佢~
 
港安龐朝輝醫生
 
 
龐醫生真係好好,星期五睇佢時,佢已經唔會話要摸,
 
肯睇相之餘仲話用肉眼觀察都見多,即刻約我哋星期日做手術,
 
呢個手術係全身麻醉,但真係比起無麻醉係好好多,起碼唔駛驚佢郁而帶嚟咩影響
 
 
 
 
14/12/2014 下午3點前入院
 
 
我哋約咗6點做手術,入院後Little C心情都未算好醫張,
 
至少姑娘嚟做check up都好合作下
 
而我哋都帶備大量嘢等佢可以打發下時間,
 
因為已經由11.30開始,水都無得飲,
 
驚佢突然發癲要維他奶....
 
事實上佢間中都有扭過,無法子,咁細既小朋友係正常既....
 
 
 
等到近5點鐘,姑娘叫我哋幫佢換手術袍,
 
Little C開始有啲驚,但最令我驚既係駛唔駛打drip?
 
病房姑娘就話應該唔駛,點知去到麻醉等候室時,要打囉....
 
抱住Little C打drip時心都赤,
 
因為自己生佢時打drip都知真係好痛.....
 
 
5.40pm開始做手術時,近6點醫生出嚟話做完,而且總共有11粒咁多,
 
破咗佢紀錄......
 
 
辛苦了Little C
 
 
同醫生傾咗一陣就聽到Little C喊聲搵媽媽,
 
我跟醫生入去睇佢,
 
見到佢雙眼都有紗布封住如下圖,而且當然有血啦~
 
媽媽唔係驚,係見佢好慘咁合埋對眼搵我時,
 
即刻安慰佢都無乜用,
 
因為麻醉醫生話做咗全身麻醉係好似發場惡夢咁,突然驚醒...
 
 
其實之前抱佢入手術室時,我自己都被佢突然無知覺暈咗嚇呆咗
 
因為醫生係落咗藥而我唔知....
 
Little C係我抱住佢時好用嚟錫開夾住腳姆指既夾,
 
呢個應該係用嚟mon住佢生命儀既儀器,
 
再之後佢就min走右眼既紗布,亦有想min走埋左眼,
 
係媽媽我唔比佢咁走,因為驚有傷口又掂到細菌,
 
最後醫生話唔緊要,仲講其實佢想開眼睇嘢時係睇到,
 
不過會有少少嘢張住對眼....
 
 
然後我哋返病房,係再無姑娘聲時,Little C先可以安靜到情緒
 
 
就係咁不知不覺間瞓咗陣
 
 
姑娘講咗可以食嘢飲水,睇下佢有無嘔,
 
而且仲要有小便先走得,
 
我哋係落去做手術前剛好同Little C換咗尿片,
 
所以有哂指標可以睇佢有無小便啦~
 
再夜啲Little C醒咗想飲嘢,終於都可以飲嘢啦~
 
 
 
但Little C成晚飲咗1包細維他奶,再加半包大維他奶都無小便......
 
仲未計佢有飲水.....
 
本來我哋諗住可以即晚走都唔得
 
最後爸爸等到11點都只好自己返屋企
 
媽媽就係醫院同Little C瞓咗一晚
 
呢晚媽媽都真係無乜點瞓,
 
因為Little C間中話隻手好痛,
 
就係打drip既手仔
 
 
 
都話打drip真係好痛
 
雖然其實無針,但到第二朝姑娘拔走我哋先知原來有條膠管仔囉.....
 
 
到15/12/2014,
 
爸爸一早嚟醫院,Little C半夜曾經話要搵爸爸,
 
好好彩媽媽同佢講我哋係屋企瞓緊覺,
 
先無喊住咁過.....
 
 
到咗近10點,Little C終於都肯開眼啦﹗
 
呢個小朋友確實好捱得痛 
 

 

 
食住粒糖都笑得出~
 
 
 
搞掂出院手續,終於都完結啦~
 
返到屋企肯玩肯走
 
 
覆診都已經有2次,醫生話進度唔錯,
 
只係因為無抗生素食,我哋要勤啲幫佢熱敷,
 
同清潔雙手,
 
儘量減低翻發既機會
 
 
 
Little C,辛苦你,呢啲成長戰績係唔易,
 
但深信主必保守﹗Amen!
 
 

12 則留言:

  1. 睇到都心痛豬豬, Little C已經好勇敢呢!!! 100分呀!
    你自己都要小心身體呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我們會繼續努力熱敷,唔比佢再翻發~

      刪除
  2. 果日我見到LITTLE C心都赤埋 >< LITTLE C好叻女,係一個好堅強的小朋友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日比起做完手術既相,已經係好好多啦~ 不過佢真係好叻,我都想像唔到自己做手術會係點

      刪除
  3. 真係好替佢肉痛!之後要多d清潔,堅強啲唔好喊喇Little C!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Gen Mama,而家返學無喊啦,起碼減少咗狂捽眼既情況

      刪除
  4. 見到都覺得心痛呀! 細菌呢家野真係好毒,要勤D洗手呀!加油little C

    回覆刪除
  5. 睇到我好肉赤, 心都實哂... LITTLE C好叻女呀!! 爸媽都好叻!! 感恩一切順利~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,感恩一切順利,昨日覆診醫生都話進度比佢所想既理想

      刪除
  6. 真係好陰功豬啊~~~不過LITTLE C好叻女啊, 之後啲勤洗手
    繼續加油加油...

    回覆刪除