2015年1月30日 星期五

媽媽之以錢傷人又傷己 (下)

估唔到呢篇Blog一出,大家既回應咁快呀~~
 
係咪好峰迴路轉呢?我都唔識講,大家睇下覺得係咪啦~
 
 
上次講到62話最多唔開車都幫手湊
 
我一聽到老公咁講就已經話我唔要
 
點解呢?因為舊年4月同佢去旅行已經知咩事
 
講返呢次旅行都幾多發現
 
1 我老公終於明白原來佢心目中果種所謂一家人住埋一齊,其實只係理想
 
現實係佢都頂唔順佢老豆
 
哈哈哈….. 有機會我會講返上次旅行啲嘢
 
2 我係行程第二日已經發現我62係接受唔到喊聲
 
比我夜晚問老公時就知道62真係唔得囉
 
我果時問老公:你哋細個喊咁你阿爸會點做?
 
老公:邊個喊就打邊個,唔理邊個係啱
 
我:咁越打係越喊喎
 
老公:係架,所以要搵方法令自己收聲
 
 
大家明唔明點解我企硬唔受62
 
雖然呢個係孫,可能佢會接受到
 
但我62係佢家族中係人都知係錫我老公多啲
 
叔仔佢唔係唔錫,但係有分別
 
所以我印象中好似坐月時,99講過佢都特登錫叔仔多啲
 
希望補返,等兩兄弟都各叫有啲平衡
 
 
我只能講,佢兩兄弟確實好感情,好似無乜影響
 
但完全唔認同呢個方法係方法
 
所以我一早都估緊我62係錫Little C多啲
 
亦正因為咁,加埋旅行既發現,我打死都企硬唔要62幫手湊
 
 
終於係23/1呢日,Little C放學後去到西鐵站同99「交收」時
 
我話我都入閘,要去元朗搞退位啲嘢
 
99一臉狐疑咁問:究竟Little C而家讀半日定全日呢?
 
我呢個絕對唔係廿四孝既媳婦就答:你啲唔鍾意佢讀全日吖嘛,咁咪讀半日囉~
 
再續:其實佢讀全日對你係最好,你可以淨係湊Little S,我媽可以幫手湊Little C放學
 
但你哋唔鍾意都無辦法啦~
 
跟住點講唔記得,家下係記重點﹗
 
我再講:我哋嚟緊會搬近你哋,同埋會請姐姐幫輕你,等你無咁辛苦
 
99:唔得我都會開聲既
 
我:我都知,老公都有講你唔得會開聲,佢會到時返半日幫手湊喎
 
99:吓?咁又唔駛,佢阿爸話可以到時唔開車幫手湊
 
(嘩﹗我仲唔打蛇隨棍上?)
 
我:我就係唔想﹗去一次旅行都知阿爸對喊聲既接受力唔係咁高囉,我做乜係而家有方法去解決時,唔諗定個方法,要去到果時先算?
 
而且請姐姐要成半年,唔係話請就請
 
99:係咩?我問過人話4個月都得既
 
我:通常要半年喎,而且請姐姐係撞手神,而家我有朋友介紹,一定比咩都唔知請有保證啲啦
 
99:隨你哋啦,你哋話事啦~
 
 
有咗呢段對話,至少我都表明立場
 
但勢估唔到,果晚既放工時間,老公打嚟同我講99問佢:
 
Little C係咪讀全日好啲?
 
 
我聽到火都嚟﹗我啱啱係下午先做咗註冊,而家先問?
 
我係咪從來無拋呢個方案先?係你哋唔接受咋嘛
 
我答老公:其實從一個唔駛點用太多錢既情況下,讀全日當然最好啦
 
我哋可以唔駛搬,唔駛請姐姐,你阿媽又只湊一個,每月開支咪多咗Little C2000
 
老公:咁我哋今晚再諗下
 
我:唔諗啦﹗諗咩呀,我註冊咗,仲要我蝕錢?
 
老公:最多我俾
 
我:唔駛,總之唔轉,學券都要成一個月先拎返
 
其實我相信學券唔駛一個月拎返,只係我要斬斷所有既改動
 
我相信99咁問就係因為我同佢傾完,佢先發覺原來我哋要改變咁多
 
搬近佢,又請姐姐,佢應該係果刻先知自己既決定原來影響咁多
 
可能唔好意思下先咁同老公講
 
 
我今次就真係標題咁講:用錢嚟傷自己又傷人﹗
 
而家係用錢嚟買個教訓比99
 
我哋呢啲對話係23號,24號我已經租埋屋添
 
係咪快到爆?
 
唉,其實好鬼用赤,由Little C上月住院到今個月租屋果啲用費
 
已經去咗成10…… 講緊我哋係儲緊首期想買樓
 
10萬又要再努力儲啦…….
 
 
總結:老人家係咪咁我唔知,我只係知道湊大唔湊細真係接受唔到
 
即使而家話肯湊兼認同兩姊妹係唔應該分開湊
 
但潑出去既水真係好難收
 
我諗除咗係禱告裏面求主幫自己寬恕之外,都無乜其他方法了~

20 則留言:

  1. 你好型,比我真係唔夠你咁"狠"!十萬真係唔少數目。
    有時都唔明啲老人家,係咪真係咁樣先肯聽啲後生講野,之前講係咪真係唔可以明呢?
    不過錢冇咗可以再搵過,而家兩姊妹可以一齊生活成長都已經可以彌補到!
    有姐姐未必會差,睇彩數~ 希望你樣樣都順利啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,10萬真係好赤,但無辦法,租屋都去咗5萬,還好上次手術有保險claim,不過都叫洗咗一大筆啦~

      係,錢無咗再搵,其實一切都係想以兩姊妹行先,而且我搬去元朗都係遲早既事,今年唔搬,兩年後我都要搬,因為到時就要舖路比Little C讀小學。所以呢啲錢都係要洗,只係租屋洗定夠錢買樓洗

      但老公都講得啱,唔知信言出世後會點,所以現階段都係留咗舊錢係身緊要啲

      刪除
  2. 有時長輩的決定真係好影響D 後生, 但佢地根本唔知道。 佢地係要到件事發展到冇得返轉頭先黎話變,有時真係..... 煩煩!
    我贊同你最後做法! 唔好再俾佢地揀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,佢哋唔明係唔緊要,最緊要大家坐低傾,而唔係一嘢就呢樣唔得,果樣唔得,咁點傾落去呢?

      無錯,呢次我係要比佢知莊同閒,我唔會比空間又轉,所以一定要比返個經驗佢兩母子學

      刪除
  3. 老人家相處真係好難, 我自己會讓下步... 不過到D 堅持位呢, 我就唔會讓啦~ 依家你快手決定哂, 等佢地唔駛左諗右諗... FOLLOW指示就算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意係要讓下步,所以我覺得讀半日係讓步比佢,只係既然問到出口,真係沉唔住氣點都講返出嚟.... hahahah

      無錯,我唔會比佢哋揀,好在我99唔算係果啲好多嘢講既人,基本上佢係好比空間我哋,只係今次佢啲招太狠,狠到我真係不得不出手

      刪除
  4. 咁而家其實最後個Plan 係點? 湊兩個真係要唸多好多野, 但為左一啖氣, 要請姐姐又搬屋好似仲唔抵~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係為咗一啖氣架,條數我自己計過都有so。因為我一早已經預咗2年後要搬去元朗,為咗Little C升小學舖路,行111策略,所以今日搬咗,叫咗早啲名正言順係可以行111囉~

      至於個plan會唔會請姐姐我都仲諗緊,但個話事權目前係我度,總好過之後又呢樣唔得果樣唔得時先話請姐姐

      刪除
  5. 咁快諗定111計劃,勁!!

    無野比佢兩姊妹一齊生活更重要,支持你既做法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為做嘢關係係舊年聽咗小學點揀,所以聽完咁多校長講就知Little C要先搞掂先得~

      無辦法,唔111實在太唔穩陣,所以一早諗定咗~

      刪除
  6. 我覺得湊兩個點都係辛苦,可以的話請定姐姐慢慢train到佢一個搞掂兩個,到時老人家有咩唔對路都仲有姐姐頂住,至少姐姐嘅話事權喺自己到嘛,不過你呢個十萬蚊嘅以本傷人都好甘呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 認真嚟講都唔駛用十萬傷佢,不過都用咗五萬啦.....

      刪除
  7. 決定左就好, 雖然十萬蚊好甘, 不過斬釘截鐵係好事, 好過俾99牽住鼻子走, 到時佢一下話搞唔掂唔湊是但一個你仲煩, 始終一個湊兩個會好辛苦, 何況老人家, 請姐姐都係遲早既事啦, 不如早D請好過!
    BTW, 咩係111??

    回覆刪除
    回覆
    1. 111係揀小學嘅一個部署,或者方法(我都唔識講)

      刪除
    2. 111逐個1嚟講你知.... 都係多得舊年要搞區內小學展我先識

      第1個1,即係自行報名階段揀定某間小學交表
      第2個1,係大抽獎入面,甲部填呢間小學做第1志願
      第3個1,係大抽獎入面,乙部都係填呢間小學做第1志願

      大抽獎入面,甲部係可以填跨區校網既學校,但乙部就只可以填自己區既校網

      所以你明唔明點解咁多人會為咗校網而搬屋?我咪就係囉~ 只不過唔係咩名校網,係元朗區校網咁解~

      刪除
    3. 明哂!! 多謝解答!!
      Cherry你真係計劃周詳!! 好勁!!

      刪除
  8. 呢個教訓好貴呀! 兩姊妹如果唔係一齊湊,都唔知生黎做咩...咁依家即係會請姐姐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好講生嚟做咩,最令我爆炸係當初可能揀三育時,99話佢湊住細又帶住大係無問題,咁做咩突然又唔湊細?我火都係火呢度

      刪除
    2. 可以話D老人家五時花六時變...
      但又可能佢地初初無諗過就話自己無問題, 到諗清楚又怕自己頂唔順... 不過佢地唔諗清楚就應承, 咪搞著我地D後生LOR... AI..

      刪除
    3. 真係唔好分開佢地2 姐妹 ~
      因為我老公同佢阿哥就係分開長大, 一個阿婆湊, 一個阿媽湊, 我真心覺得佢地只係比陌生人好少少...

      刪除