2015年1月6日 星期二

K1之抉擇

上次媽媽仲諗緊三育定梁李
 
點知第二日就收到另一間
 
元朗三大之一既Offer
 
今次仲要係上午班添.............
 
 
 
其實呢,媽媽並唔係好恨入三大
 
因為名校唔一定係好呢點,係完全套入我身上
 
最主要原因係我會覺得有時名過於實
 
試過元朗三大之一係去年的面試,竟然要家長答學校10個原因點解要揀佢
 
我聽完真係呆咗,亦都有諗過比自己會點答
 
最後實在接受唔到幼稚園面試係著重家長多於睇幼兒能力
 
所以今年無報,即使後來知道原來老公親戚可能可以用人事入
 
我都斷然拒絕
 
 
 
因為心底真係覺得一間好既幼稚園係應該睇幼兒能力
 
而唔係揀家長
 
當然我做過駐校,係好明白家校合作呢點
 
但請恕作為人本工作既我,實在不能苟同幼稚園並唔係以幼兒能力作最基本,
 
兼最大既方向去甄選合適學生
 
 
(其實自己中心都有做功課輔導班,
 
曾經都有老師抱怨點解我哋收親既都係難教
 
講真,如果係易教就唔會走咗嚟社區中心
 
既然我哋目標係低收入人士兼雙職父母
 
點解我哋要揀一啲舒服自己既嚟收?
 
所以到目前為止,我哋都係企硬
 
當然明白做老師有佢難處,但每一間中心都有自己理念的)
 
 
 
而且,係幼稚園面試過程中
 
我係好著重學校點進行面試
 
對於呢點,我們係完全無訓練過Little C
 
亦都係無買過咩玩具嚟訓練佢
 
因為假若係一間人本既幼稚園,其實應該比我更了解唔同月份出身既幼兒
 
係應該出現唔同既能力
 
所以偏收大B,又或著將細B放係下午班等等呢啲唔同既情況
 
我自己亦不敢苟同
 
 
哈,媽媽直認係呢方面係好有性格咁堅持
 
 
所以心目中三大並唔係別人口中既傳統三大
 
 
 
當然,講到尾最後都係自己同屋企人係點睇
 
重視啲咩
 
有幾認識自己子女
 
邊啲幼稚園先係真正岩自己子女既
 
 
好好彩,其實過去我們總共面試咗17間
 
分佈係屯元天
 
事關實在無人可寫包單邊間收
 
所以我只係報我同老公返工沿線既幼稚園
 
亦都無偏執定一定只報基督教幼稚園
 
 
最後好感恩地有6間收咗Little C
 
不過就真係有10間做咗後備
 
1間不取錄
 
而呢6間幼稚園,屯門佔3間,天水圍佔1間,元朗佔2間
 
屯門3間都係無宗教背景,有1間全日,1間上午,1間下午
 
天水圍同元朗全部係基督教
 
天水圍係全日
 
元朗1間上午,1間下午
 
 
 
嚟到呢度
 
媽媽曾經有認真諗過讀屯門梁李秀娛會唔會真係有機會升上屯門一級小學
 
但有媽媽會既媽媽以過來人分享
 
既然龍B係幼稚園都咁激烈
 
小學一定更勁
 
所以佢同我講雖然報返自己母校只得10分
 
但已經係一個唔錯既分,好過無分
 
 
實在講得又好啱
 
所以即使我心儀聖公會蒙恩小學
 
都唯有放棄了
 
 
而且有教會姊妹曾提過我自小接觸的好,會易入腦
 
諗返自己點解中一信主,都係因為幼稚園時已經認為要信主
 
 
所以屯門3間全放棄~
 
 
實在主比我們好大恩典
 
當我好幾晚都諗讀唔讀梁李同最終同自己講要順服時
 
就係23/12/14呢日朝早,元朗三大之一放榜
 
竟然收咗Little C上午班﹗﹗
 
我真係完全無諗過﹗
 
最主要原因係前一晚已經有一個好認識呢間幼稚園校長既媽分享學校只收到9月B
 
所以已經一肚氣,心諗教會學校都咁?點活出信仰呀?
 
 
點知原來間學校係收埋細B..........
 
 
獲知消息一刻係完完全全唔知講咩
 
更加無係媽媽會入面報喜
 
 
 
所以上次仲諗三育定梁李?
 
而家已經唔駛點諗了
 
因為問咗師母呢間三大之一做成點,師母話係好推介
 
(我師母係幼稚園校長)
 
加上又收咗Little C上午班
 
仲好方便99接Little C放學,就算落雨,99都可以全程由屋企行天橋到學校接
 
咁Perfect真係只有主先做到~
 
 
所以呢,我們等埋嚟緊三星期產檢睇下Little S點先
 
如果係28週前有早產機會
 
咁我們就會揀天水圍讀全日
 
(Little S有機會瞓唔知幾耐箱嘛)
 
 
但如果Little S無特別情況發生
 
咁我們繼續憑信心就比Little C讀元朗三大呢間
 
 
雖然到呢刻都仲會覺得呢間學校既唔一定做得好過三育
 
但諗到萬一升小要叩門
 
相信呢間學校既校長威望係會好過三育呢~
 
 
所以,最後係選擇幼稚園,確實真係有好多好多考慮因素~
 
 
下年要報K既blogger,祝大家順利呀 ﹗
 
 
 
 
最後附上退位信
 
為咗加快呢個Music Chair既過程
 
希望好以我有多過一個Offer既媽媽能夠儘快比信,或者打電話比唔諗住讀既學校
 
因為有啲學校係真係已經通知備取生可以補上做正取生啦~
 
當然有啲學校堅持要過埋24/1
 
但呢一步係我哋可以盡力既,就一齊做啦~
 
學校係點唔係我哋可以理,但至少都做自己果份吖嘛~
 
 


9 則留言:

  1. 恭喜晒! 希望LITTLE S順順利利,咁家姐就可以入到呢間BEST FIT啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,希望順順利利,雖然呢排病到命都無咁... 寄望星期三產檢一切如常啦﹗

      刪除
  2. 恭喜little c 呀!封退位信都好咁用心寫!
    我仔下年報k呀,又係元朗

    回覆刪除
    回覆
    1. 元朗今年競爭真係好大呀, 肖珍成2千人報, 好誇張~ 不過過左龍b同雙非, 下年一定好d o既~ 加油呀~

      刪除
    2. 多謝呀~ 元朗係超多人報,因為天水圍都會過嚟報嘛~而且元朗本身唔係新巿鎮模式發展,所以幼稚園既分佈同天水圍屯門係好唔同,呢點都係我統計完自己報咗幾多間幼稚園時先發覺呀~

      下年應該係好啲,但好幾多都唔知.... 因為應該唔少龍b都會延遲嚟讀,同樣地雙非細b都應該係可以延遲讀

      刪除
  3. 睇完呢篇, 第一個想法係...神既預備真係好足夠!! =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,神真偉大﹗除咗咁,我都諗唔到可以講咩~

      刪除
  4. little c 真係好叻女~ 我不禁要再講多次~ 希望little s 加油~ 可以俾little c 讀到呢間好學校~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你Sharon~~ 希望Little S一切順利啦~

      刪除