2010年12月29日 星期三

My EG @ Elegance

不經不覺,去年的12月9日我們決定了擺酒地點及日期,因而開展籌備約9個月,實際可能只有6個月的時光。


在婚禮雜誌中,也許是該段時間Elegance借出其婚紗、頭紗,因而從雜誌中決定要往Elegance一趟﹗ 最後當然是乖乖付錢~


經過一些事件,加上後來在雜誌上看見「她」,想起在店舖時曾想過要不要選「她」,決定一定要試



試上身時,驚覺不能不穿高跟鞋,因「她」是由紗製成,不可能修改長度,內置多層紗,不用鋼紗已有點點Ball Shaped,最後決定「她」為迎賓之選﹗


 


後來,無意中在6月婚紗展看見Perfection也有同款,但細心一看,胸口位的黑色裝飾是不一樣,Elegance的是較立體。再後來,在金都2樓一店舖看見有同款,向營業員查詢時,表示必須穿鋼紗,即是抄襲了。再再後來,Blog友顯示Charming Image也有,但同樣需要加上鋼紗才行。再再再後來,在某些朋友的FB看見,有新娘穿上同款,明顯也是抄襲款......


 


天下文章一大抄﹗只是沒想到,在婚紗雜誌show新款,在其他店舖便輕易見到吧了~


4 則留言:

  1. hi你好呀, 我係CRYSTAL呀, 剛剛都JOIN左ELEGANCE的WEDDING GOWN PACKAGE呀, 我想問你覺佢地的衫點呀, 因為我係係金巴行道果邊的SHOW ROOM JOIN架, 果邊的衫好新好靚, 但當我番到屋企上網SEARCH時, 又發覺唔多係, 有D 話D3唔閃唔夠GRAND, 有D又話唔UPGRADE的款唔得........攪到我而家個人好亂呀???? 唔知點算好, 所以我想聽下你的意見呀, 我見你上面果個圖的WEDDING GOWN好靚呀, 應該唔係ELEGANCE的3, 係咪呀, 你租左佢的3又有D 咩COMMENT呀, 可唔可以話我知呀, THX SO SO MUCH~
    [版主回覆05/04/2011 17:27:00]呢件係Elegance的EG,但我知巿面,包括我親眼見的都有好多抄襲款,我試過睇過同問過人呢件,但Elegance的係最靚,有好幾間出名的都要落鋼先著,Elegance係唔駛架,所以你唔駛擔心~
    至於閃唔閃,坦白講我好少見Elegance有好閃的衫,要好似金都果d,Elegance唔係走呢條路線,相反,佢地的衫係偏Elegant,我覺得~
    既然你都join package,既來之則安之啦~ 反而我幾後悔拎左一件EG出去影Pre Wedding

    回覆刪除
  2. 其實我都唔係like d 好閃的3, 我join elegance都係因為佢地d 3的質料比外面好, 不過d 朋友的comment都係話比較簡單唔似結婚的gown, 所以靚到我15 16.......我想知你上面的相(你著住那張相的婚紗)係邊租架, 真係好靚呀~
    同埋點解你覺得攞左elegance件eg去影相而後悔呀????????
    [版主回覆05/05/2011 14:46:00]咁呢D好睇個人選取,有些人正正喜歡Simply but elegant~
    因為我想係BD果日著一d 絲質多點的Gown,但租果間比較少,所以咪後悔囉~ 至於件婚紗,呢件係Monique Lhuillier的Swan Lake,你可以去Connie果度租,不過我知佢最近俾人關閉左個Blog,但我無佢最新的Blog

    回覆刪除
  3. 係CONNIE度租....即係果件WG都係ELEGANCE架, 太好啦, 我一定要試呀, 真係好靚呀~
    你可唔可以SEND你BDAY果日的3比我睇下呀(係ELEGANCE度租果D), 因為我發覺你的身型同TASTE都同我好似呀, 麻煩你呀~
    [版主回覆05/05/2011 18:55:00]唔係呀,呢件係Elegance無得租架,得Central Weddings先有,但要買先得,因為係美國Brand黎
    至於Send相方面,抱歉唔得啦~

    回覆刪除
  4. oic原來係買架....咁會唔會好貴呀?????
    [版主回覆05/06/2011 09:46:00]Yup

    回覆刪除