2011年5月20日 星期五

為婚禮來夢想﹗Dream a Theme Wedding

雖然遲了,但還是幫忙推一吧~


真的很值得參與﹗讓婚禮有統一的感覺,相信Theme Wedding可幫到大家呀~



繼續駁長個post先...


多謝bloggers們既支持,到尋日一共收到七位bride-to-be既相,你問我就當然想多d人一齊黎玩啦!所以,呢個weekend,大家都影張相,send比The Theme Wedding Design~~當為支持下公主嫁到啦...愈早send黎,就愈早可以post架!


另外,獎品加碼:所有參賽者均可獲贈Wedding planning、MC及大妗姐服務現金優惠券各乙張... 每項面值至少都有$1000架... 相信大家一定用得著....


期待大家既相...


===========================


近日就Dream a little THEME to truth的活動得到各方迥響,我知道各新娘子都好有興趣,不過又有好多疑問,而家等我一一向大家解答:


Q:其實我好有興趣,但係我都未諗wedding theme
A:未諗好theme都無問題,留番妳得獎既時候比我諗啦。[最新update]:"準備一張與你們愛情故事 / 婚禮主題故事有關的相片"ok架啦!
例如:你地係海洋公園邂逅既,就影海馬囉;又如果你地係因寵物而定情既,就影隻寵物囉隨意就可以架啦!


Q:我仲未confirm到那一隻色做theme colour,點算? 唔可以參加?
A:唔一定要。只係如果有既話就講埋,如果無既,都係果句:留番妳得獎既時候比我諗啦。為免令大家混淆,已經更新左個post


Q:我 BF 唔太鐘意將佢既樣放上網。
A:唔駛出樣都得架 - 影像可以是任何物件、人物或情景等等。[不一定要有新人樣貌]


Q:都唔知點樣寫我既wedding主題簡介。
A求其簡介下都OK架啦, 我只係怕大家D相太抽象... 而且唔係強制性要寫既。只係:[如有需要] 可撰寫婚禮主題背後的故事及簡介[200字內]


Q:係咪一定要寫200字架?
A:唔一定,可以唔寫既。已經update為:[如有需要]


Q:我還有一個半月便做新娘,還適合參加嗎?
A:所有參賽新人婚期必須為201110月或以後,婚禮地點必須為香港地區範圍內


update一次最新既參加辦法:



 


婚嫁淡季總要搵d野搞下... 為左令所有birdes-to-be能夠進一步了解我成日講既什麼婚禮設計,不如就送一個免費服務比大家啦。至少大家有機會試下丫麻... 或者你已經係一個設計師"? 唔緊要,仲有其他獎品,當中包括由米芝蓮星級法國大廚Etienne Irazoqui主理既ēpöch Coffee Bar & Desserterie - 餐飲券,總有一份妳用得著既... 嘻...


參加辦法:
準備一張與你們愛情故事 / 婚禮主題故事有關的相片,影像可以是任何物件、人物或情景等等 [不一定要有新人樣貌] 連同以下資料電郵至info@thethemewedding.com   



  • 新人姓名及聯絡電話


  • 婚禮日期(年月日)及宴會地點


  • [如有需要] 可撰寫婚禮主題背後的故事及簡介[200字內]


我們每天將會有專人揀選及上載合資格之相片及撰文作公開投票。最高票數之6對新人將會晉身第二回合,由The Theme Wedding Design揀選3張最佳作品及撰文,嬴取豐富婚嫁大獎。所有參賽相片及撰文均有機會被挑選刊登於婚禮雜誌,跟全港新人分享你們的愛故事。

遞交作品日期: 2011年5月5日至5月31日晚上11時59分 
投票日期: 2011年5月6日至6月19日晚上11時59分 
內部評審日期:2011年6月20日 
得獎公佈日期:2011年6月22日



第一名:The Theme Wedding Design – 星級婚禮主題設計服務 (價值$4,980)
[走在國際婚禮潮流尖端的新派婚禮設計及統籌:
http://www.thethemewedding.com/]


第二名:Image Ease Pro - 專業即日晒相服務 (價值$3,980)
[專業婚禮攝影攝錄:
http://www.imageease.com.hk/blog/]


第三名:ēpöch Coffee Bar & Desserterie - 餐飲券 (總值$300)
[由星級法國大廚Etienne Irazoqui主理:
http://www.epochdesserts.com/]


沒有留言:

張貼留言