2011年5月9日 星期一

去年今天

話咁快又一年啦~


去年今天是甚麼日子呢?打從前天開始,突然驚覺又一年,忍不住致電給姊妹Glynis,跟她說「舊年今日我去左台灣,試衫準備影婚紗相,好驚無錢呀﹗你快D同阿某同事講,我仲打電話返黎問佢點禁錢啦﹗」,姊妹Glynis也忍不住說「你好無聊呀﹗」


對,我很無聊﹗超級超級無聊,但確實想起去年往台灣浪漫一生拍婚照,還是忍不住心情激盪~ 


整天常常想,去年的呢刻鐘,我倆在做甚麼呢?


 


早上興高采烈的等待獨個兒乘飛機往台灣,因親愛的丈夫和我是不同班機~


豈料東磨西磨的,原本有充足的時間回教會晨禱,變成得好少時間晨禱~


再後來飛奔乘E34,抵達機場客運大樓始鬆一口氣...


快快的在華航Check In,與及在ATM提錢作後備用後,悠閒的在機場四處溜,最後因突然肚痛唯有走去洗手間解決解決


就是這刻﹗時間又係由好足夠變到好唔足夠,驚覺只有15分鐘給我辦理離境手續及往候機室,OMG﹗惟有快快離開洗手間,點知辦理離境手續時,我竟然忘了將身上的Africa Spa放進行李箱內,入境處職員表示我有兩條路揀,1. 即場丟掉   2. 立即交給中華航空職員替我寄艙..... 時間已經好唔足夠,內心極度掙扎,由於我的皮膚很乾,只怕去到台灣又唔知邊度搵Body Shop打救我,只好選第2條路,立即又飛奔往CI寄艙......


在CI的櫃台,剛好客戶服務部的女士正在處理前面乘客的事,等多一秒都唔肯的我,內心急到不得了﹗好唔容易等到前面乘客離開,我又上氣不接下氣同佢講我想寄艙,她看見我的登機証時間咁近,頭都大埋,但都好好人地幫我走出去搵紙箱替我Pack,但係佢走開搵紙箱期間,我得返唔夠8分鐘咋.... 好驚好驚的情況下,佢都好快幫我Pack同我講「你可以登機啦」


於是又來多次飛奔往離境大堂,係機場總有人要飛奔,但駛估唔到我竟然都要飛奔﹗ 快快辦好離境,又要飛往候機室,在等待落扶手電梯的同時,已經聽到廣播係我班機要登機啦﹗丫,我又要狂奔﹗但我真係無乜氣啦........


去到候機室,見到只係排緊隊,內心即刻安落哂,梗係無乜力咁慢慢行去排隊上機... 在機上,都不禁為住自己呢次滿以為高興,但落得極度狼狽的下場而苦笑...


 


抵達台灣,辦好入境手續便打電話給親愛的丈夫,因他比我早約兩個鐘出發,人在機場呆等我,約好在飛狗巴士那兒等。點知.... 原來我們各在不同的客運大樓﹗主呀,發生甚麼事?親愛的丈夫已等到勞嘈,當機立斷,我提議不如在酒店門口等,於是又開展各自出發的旅程。


今次已經近在咫尺,上車時又電聯,期望大家都係同一班車,可惜的是那刻剛好被那兒的車長弄到要搭遲一班車,又錯過和親愛的丈夫匯合好機會..... 但這刻比較安心,因為約好在酒店門口等嘛~


親愛的丈夫在我乘車期間打了好幾次電話給我,但一見電話號碼是3字頭,心想一定要香港的推廣電話,梗係無聽啦﹗但隨著越來越近酒店,開始忍唔住聽一次,諗住拒絕左就唔駛再煩,點知原來係親愛的丈夫,當然又係勞嘈啦.... 打咁多次都唔聽~


他說已在車站下車,叫我望實右手邊,因為車站在右邊~ 呢次應該好穩陣啦,有個人大啦啦企係度喎~ 但我都係Miss左,仲要司機唔記得提我係邊度落車,最後去左終點站:松山機場﹗我簡直係呆哂,機場去機場,想點?


司機好好人,最後免費載我,仲叮囑我要坐在頭排,方便佢時刻記得我呢個夠落難的人。落車後,我和親愛的丈夫是在對面車站,但爆笑既係,車站唔係正對面,係好斜對面呀﹗互相通電,走往對方那兒,最後在十字路口位相遇,真係相逢恨晚的感覺﹗很掛住對方,立即來個Hug~


 


係咪好似電影橋段咁?如果係拍戲,去到台北呢刻,應該要用吊機由我們擁抱再拉高影埋成個台北十字路口囉~


沒有留言:

張貼留言