2010年8月4日 星期三

趕印帖

一落實Wedding Logo後,便趕往金都印帖,因一般印內頁都需要3至5星期,而我一直誤以為只需1星期便可,所以現在要加錢了事呢﹗


很快便找到朋友介紹的印帖,那是在金都1樓,名心印囍帖禮品,因會用返大舞臺提供的囍帖,故只需印牛油紙,但都要$1.8 1張﹗嘩﹗店內客人聽到後,都不約而同顯露驚訝神色﹗ 再往其他店舖格價,我們印400張都要$2.5 或 $2.65﹗天呀﹗印字咋喎,駛唔駛咁貴呀?果然如朋友所說,他們已格價,這是最平的一間﹗唉...


而我們要一星期起貨,要加$300,內頁加Logo又要加$100,最後差不多要$1000﹗嘩.... 印帖都咁貴﹗若不是Gocco印中文字較差,真想自己印呀﹗



 


心印囍帖禮品會在第二天下午便出稿讓客人檢查,他們真的很快手,當然都只是一些很簡單的工作,改下字,再由客人提供要如何執,只是一個下午便定稿了﹗不過,我曾睇漏眼簽左名,職員都好好再問我,沒有加收金錢,感謝主﹗現在我在構思是否轉做絲帶會比金線好,因金線很像酒樓菜單呢﹗在Etsy曾看見用絲帶,感覺較好,但絲帶都要有一點款式才好看,例如圓點、橫紋等.... 要好好地想~


下星期便可取貨啦﹗現在尚欠我的大製作Church Invitation Card,及浪漫一生的謝卡,如無意外,明天應可落實,Blog友表示大概2星期內便完成,那我可趕及開始派帖啦﹗


沒有留言:

張貼留言