2013年10月25日 星期五

遲來不遲來

今早有一個好沮喪既消息
 
就係有一間幼兒園只會安排面試予1至8月出生既小朋友
 
好不幸,即係Little C無分啦...
 
 
心情勁down底下
 
返工坐車都無哂表情
 
 
 
去到下午4點幾
 
越來越覺得唔對路
 
呢種濕濕地感覺令我覺得一定要去Toilet
 
 
 
哎呀,足足1年10個月,經小姐返黎啦﹗
 
咁即係,我身體既營養開始夠啦,唔再淨係去左人奶到啦﹗
 
太開心﹗雖然經小姐出現都代表上次失敗左
 
但唔緊要,身體已經自然地有信號俾我
 
好足夠興奮啦﹗
 
 
(其實到而家我都係覺得坐月坐得唔好先咁遲有經期)
 
Little C,希望你快點似小檬咁做人姐姐啦﹗

16 則留言:

  1. 原來經小姐遲來會關營養及坐月好唔好嫁?我以為只係餵人奶會遲來添。
    希望Little C 快d做家姐la!

    回覆刪除
  2. a good sign to prepare for 2nd baby! bingo asap!

    回覆刪除
  3. Cherry咁你因為M小姐黎所以停人奶嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然講過想停,但到而家都仲未停呀

      刪除
  4. 乜原來唔夠營養至唔嚟M架? 我餵咗11個月都無嚟過,原來係因為唔夠營養

    回覆刪除
  5. 好快就得ga喇~~~ 加油, 靜待你o既好消息呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,有好消息一定宣佈,我都好期待中

      刪除
  6. 老人家成日都話生開好易有ga~ 好快中, 放心~~~

    回覆刪除