2013年3月22日 星期五

Little C Product Review:嬰兒揹帶

除左BB車,相信大家都一定會買揹帶

其實揹帶真係好方便

對我黎講,我用揹帶的次數仲多過BB車

因為下下用BB車其實係幾唔方便

事關我出街一定搭shuttle bus,自己單拖一個係唔可能手抱Little C又收車開車

如果兩個出街呢,我老公負責揹BB出街用品同奶

所以又係唔駛用BB車


講到尾,都係我地懶,唔想搬上搬落

因此,Little C鍾意揹住係多過瞓係BB車架



生之前我好快鎖定Ergobaby 
Link here

仲揀左organic cotton款


靚好多





坐月期間我仲買埋個初生墊 (下篇blog),所以用得好多下

個人黎講,係開初較條帶唔係幾啱位,以致曾經背痛

但後來醒覺呢個問題時,就無再出現啦~

因為自己都較啱返,Little C的重量落哂腰位,自己好舒服


不過我無比較過其他牌子,所以呢個分享都好個人

但係佢有樣唔係太好

就係初生嬰一定要用初生墊先得

如果係夏天B,應該會熱死


所以我俾的rating係

 (max 5)


沒有留言:

張貼留言