2014年12月3日 星期三

Little S updated news~

昨日返屯門醫院做檢查,
 
因為上次姑娘都講明係特登加位比我,
 
所以都預咗要等所有人見哂先到自己~
 
我哋足足等咗2個鐘~~~~~~
 
好在,屯門醫院開一日病假比我,唔係我就大件事啦~
 
 
今次返去,醫生明顯比上次趕好多,
 
無辦法啦,因為我見醫生時已經係1點2,
 
但下一round係1點半就開始,
 
換言之,醫生其實都無咩時間可以食嘢~
 
呢啲真係做公立醫院醫生既辛勞,我諗除咗信念外,
 
都真係幾難有嘢可以支持一啲富經驗既醫生留低係公立醫院做~
 
 
感恩呢位女醫生其實都好好人 ^^
 
 
今次醫生度咗個瘤既size比我哋,係2.5X2.5X1cm
 
但醫生無講頭仔係幾大,
 
因為知道頭仔有幾大,先可以對照到究竟個頭大得快啲,定個瘤大得快~
 
老公問咗醫生答案後,我就問會唔會見兒科,
 
醫生應該太忙,唔記得咗幫我約兒科醫生,
 
所以佢叫護士提佢下次覆診時搵某某醫生,仲話你知我哋成日都唔係好記得,
 
要靠你啦~
 
 
 
最後約咗兩星期後返去覆診,即係16號,咁啱私家果度11號覆診,
 
即係可以一星期keep一次檢查,正﹗
 
 
去到輕鐵站時,我問老公醫生都無講頭仔幾大,
 
佢就話:我而家計緊
 
我又話:下,咁點計呀?
 
佢:2πr
 
我:即係咩?r係咩呀?
 
佢 (開始無好氣):r咪係半徑囉,π咪3.14,計完啦,係6.1幾cm
 
我 (喪笑):你好勁呀,好彩嫁比你~
 
佢繼續無好氣望住我,無言
 
 
我再追問:點解你會記得既?你返工要用咩?
 
佢:讀書入咗腦咪記得囉
 
我:點會記得架
 
佢:讀書記得,瞓覺都記得啦
 
 
我再次哈哈哈喪笑~~~~
 
 
哈哈哈,要記低佢,因為我真係讀完邊記得架~~


8 則留言:

  1. 醫生好好、好盡責呀!
    希望個瘤會慢慢細番啦,Little S,你要加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,醫生真係好好~

      Little S收到大家心意,今星期四返去產檢時,個瘤比呢日檢查大咗3mm

      刪除
  2. LITTLE S請你個頭大D大D大D!

    回覆刪除
    回覆
    1. Little S:我會努力頭仔大啲,個瘤細啲~

      刪除
  3. 政府醫生真係好辛苦,遇到個盡責好醫生你哋真係好幸運呀﹗
    Little S一定要加油﹗個頭大D再大D,個瘤就唔使再大啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,所以願意繼續留低真係好有醫德~

      多謝EE既鼓勵呀~

      刪除
  4. LITTLE S, 呢度好多人祝福緊你~ 一定要加油! 個頭仔大D大D~~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE,而家個頭仔比呢日既檢查係大咗,瘤就大得慢啲,私家醫生話暫時情況都算好唔錯~

      刪除