2014年11月26日 星期三

小小心底話

呢件事除了戰友們,教會部份比較熟既弟兄姊妹
 
今日係呢個平台講下
 
因為我發現自己要搵一個地方去記低呢一點一滴~
 
 
 
其實一直都好想快啲有第二胎
 
而Little S既到來都係期待中,但又超過想像既時候嚟到
 
 
不經不覺由7月尾中咗
 
走到今天已經20週了
 
就在星期一做結構檢查時
 
細心既醫生發現Little S係右耳對上,高過額頭位置有一個大約2cm既腫瘤
 
而Little S既頭仔都只不過係4cm大, 可以想像到呢個腫瘤真係唔係細
 
醫生即場同我哋再望多次唔同既位置
 
最後講好大機會係血管瘤,因為個腫瘤入面有唔少血液流動
 
同時醫生寫轉介信比我返屯門醫院睇
 
 
呢刻老公真係愁哂,因為星期日晚仲問我擔心嗎
 
我答佢唔擔心,因為生命係神掌管
 
想不到事情真的發生,而我都好平靜,亦深信主必帶領
 
 
到了昨天,屯門醫院登記後,下午兩點幾打嚟搵我4點半前見
 
果然公立醫院跟得好快﹗
 
老公收到消息即刻趕返嚟,而我哋有3位醫生同我哋做結構檢查,
 
由5點多做到成6點半
 
都終於見識到公立醫院其實會做結構.... =p
 
 
醫生們的講解其實都差不多,但講多咗長此下去對我會出現咩影響
 
而我都聽到醫生間對話有提及仲有幾星期可以觀察住
 
換言之,即係法例規定24週以內係可以合法墮胎一事
 
 
醫生提到Little S目前並沒有心衰竭,因為心臟既要泵血支持自己身體之餘
 
仲要泵血供應2cm大既瘤
 
如果係按比例咁大落去,或者大得快過Little S
 
出現心衰竭既機會會好大
 
跟住就有機會水腫
 
而我就會胎水過多
 
到我有機會妊娠毒血症
 
 
 
講到呢度,其實我情緒都好ok,無喊無唔捨得
 
擺你命3000既情況出現係夜晚搵阿姨講呢件事
 
因為我同老公共識咗唔同4大長者講,一心諗住阿姨可以早啲知幫下口
 
點知阿姨一聽就建議我墮胎
 
點解呢?原來我大姨媽係一直有血管瘤而不自知,到發現時已經雞蛋咁大
 
亦做唔到手術,最後一次突然中風就過身了
 
加上阿姨話佢見身邊朋友的仔女有事手尾好長
 
所以就有呢個建議
 
 
我理解佢點解咁做,但我同時預見到自己屋企人都會有咁既睇法
 
開始感到嚟緊日子應該唔好過......
 
 
 
到今天,間中收到弟兄姊妹既支持訊息就會忍唔住喊
 
打呢篇文章我都無喊,就係一有人支持自己同Little S就會喊
 
 
 
家牧問我覺唔覺神興起環境要我返去禱告
 
我知的,我好覺得呢次Little S係一個小天使,將我們一家緊緊再一次帶進神的愛中
 
至少昨晚是我們三人一起為Little S按手禱告
 
對,連Little C都有份呢~
 
 
所以我從心底都相信在神裏面,只有祝福沒有咒詛
 
 
Little S,求主祝福你是一個充滿生命力的小生命
 
並奉主名宣告頭上腫瘤不會再長大﹗Amen~

33 則留言:

  1. Cherry為你加油, 相信神會看顧你一家呀! 無論結果如何, 神都會保守你地呀~

    回覆刪除
  2. Cherry你好堅強,希望神保守Cherry同Little S,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀,其實我唔係堅強,只係知道生命都係神手中~

      刪除
  3. Cherry , 無論如何一樣支持你!相信神一定會幫助你一家!little S,你要乖乖啊,小檬哥哥之後同你玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你Gen mama,Little S出世後,我會記得搵你們架啦~

      刪除
  4. Cherry無論點都好 你們一家人加油!呢度好多人都會支持你哋

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Nick哥哥~ 係,好多人支持呢~ 好窩心~

      刪除
  5. Cherry一家要加油﹗堅持落去條路一定難行,但我哋一定會支持來,畀無限量嘅正能量你﹗

    回覆刪除
  6. 求主憐憫,保守妳和妳家,阿門!

    回覆刪除
  7. 加油呀!希望little s頭上腫瘤唔會再大,健康平安渡過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,希望腫瘤唔大,成個身體大啦~

      刪除
  8. 小天使聽到你地架 =) 要加油!

    回覆刪除
  9. Cherry~ 你地一家要加油啊!
    呢度好多人支持你~

    回覆刪除
  10. CHERRY 主定必聆聽及看顧你們一家,你好叻好堅強! LITTLE S繼續加油,對抗2CM呀!

    回覆刪除
  11. cherry 加油,我相信上帝自有安排,就交畀上帝吧,好好照顧自己。我覺得你已經好叻好堅強!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實主已安排一切,多謝你呀~

      刪除
  12. 戰友們會無限量支持你同little S~

    回覆刪除
  13. cherry, 今時今日先知你仲有寫blog! 你同Little S要加油呀, 深信主必保守帶領!

    回覆刪除