2014年4月3日 星期四

兒童桌椅之選

自從去年10月開始N班面試
 
已經發現真的有需要買兒童桌椅
 
因為Little C將枱上既玩具全部掉係地下
 
令媽媽覺悟K班面試前
 
家有一張枱既重要性
 
如是者有好幾次都諗起搵一張啱既兒童桌椅
 
 
之不過,Little C爸爸就有啲卻歩
 
事關爸爸對於屋企又添置一件傢俱係有啲無法解釋既抗拒
 
(因為媽媽已經有太多太多物資,
 
令爸爸深感厭惡)
 
媽媽決定等爸爸有一日自己都覺得要買枱俾Little C
 
哈哈
 
 
 
終於
 
爸爸都同意要買
 
但我們去過IKEA就睇唔啱
 
有一日爸爸仲Send whatsapp俾我睇
 
 


一睇真係好鍾意
 
 
係原身櫸木及樺木複合而成
 
啱哂媽媽taste
 
 
可惜呢d都係好鬼貴﹗
 
 
$3990 一桌兩椅
 
 
不過媽媽仍然朝思暮想
 
 
最終係3月中去咗呢間shop睇下實物
 
 
 
唔睇都仲發夢中
 
睇完就No啦﹗
 
 
因為我覺得唔係咁啱我家用途
 
我唔會當佢嚟做小茶几、小書架等等
 
 
反而睇中呢套
 

 
*源自日本的大和屋Buono Amice幼兒桌椅,提供三段高度調節,適合2-5歲的寶寶。低甲酫橡膠實木製造,符合日本安全規定,確保幼兒在舒適安全環境下享受學習的樂趣。
 
 
最鍾意就係可以按幼兒高度而調節﹗
 
而且最想營造一個書桌環境俾Little C
 
呢套就真係fit哂啦﹗
 
 
而且價錢仲相對平啲
 
 
 
 
 
仲毒埋俾bbb媽媽
 
佢都好快手買咗啦~
 
 
最好笑既係
 
99見到Little C坐得咁開心
 
高度又咁正
 
要encore多一套係99家
 

講咗咁多

不如大家睇睇用家滿意度係點先啦~

 
咦,Little C好雀躍咁去試坐

 
埋位啦,睇下書先~


 
用家既笑容話俾我哋知
 
佢好滿意呢set桌椅呀~
 
哈哈哈哈
 
 
 
有無中毒呢?
 
好多朋友係我fb見到都中毒了~ 

14 則留言:

  1. 我就未中毒。 但係冇見一排真係大個女咗好多

    回覆刪除
    回覆
    1. Nick哥哥,如果你咁都中,我真係無嘢講,哈哈~~~

      係呀,大個咗好多,而家成日大家姐上身,幫啲小朋友做嘢 ==

      刪除
  2. 真係好毒呀~ 我一路都搵唔啱set table and chair~
    你哩一套, 簡直乎合晒我既要求~ 不過, 都係貴左D~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 買啦美子,呢啲錢咪就係體現緊貴買平用既道理囉... hahahah

      刪除
  3. 好毒呀,想知呢套幾錢左右呀?

    回覆刪除
  4. 第一張真係好貴,甘依張幾錢?

    回覆刪除
  5. 張枱幾靚又實正喎,我都唸緊好冇買枱,唔洗肚B成日響地下睇書呢!
    第一張枱好靚,我淘寶都見到有抄佢嘅一樣款,好似好多用途咁架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇咗實物我就放棄哂啦,可以不妨去睇實物先~

      刪除
  6. 多謝您的慷慨分享,我地祝Little C健康開心成長!!

    回覆刪除
  7. 我都係時候要買張兒童枱櫈啦!
    你套好好喎!

    回覆刪除