2013年7月12日 星期五

我要企起身

Little C學企已經好一段日子

總係唔記得post係度

究竟係忙定懶?


其實大約6月中已經見Little C好有意慾嘗試搵野拉自己起身

不過因為Little C跟我地瞓

(佢張床已經成為雜物既安置地 )

所以我地覺得少左場地俾佢練

於是乎臨瞓前就俾佢自己學下扶住床欄企

試下試下

好似只係幾日

已經掌握到

由慢慢扶住企

到極速扶住企

神造萬物實在太奇妙﹗


所以,小朋友自學能力都好高

只要我們大人係側邊俾啲引導、扶持

佢地會自己去接觸呢個世界~

感恩又正﹗


我總係覺得

安排太多會削弱小朋友自學既能力

但願自己能keep住呢個態度到佢讀書啦~


1 則留言:

  1. 我都好認同小朋友應該要畀多D空間佢哋自由發展,好多時以為教極佢哋唔識嘅嘢,到某一日佢就會忽然識
    [版主回覆07/16/2013 14:06:26]係,真係要俾空間佢地,當然我地既引導都好重要

    回覆刪除