2013年4月24日 星期三

Little C product review:Bumbo chair

實在係搵到相就打blog

太多野無blog過

最有衝勁都係Blog product review同Little C近況

因為可以造福新手爸媽

況且自己都係從中的得益者
多謝各無私分享的媽媽~



今次要blog既係Bumbo Chair

本身唔打算買

但係農曆年前開始係度諗要俾Little C學坐

所謂三仆六坐九扶「籬」


都係決定去BK二手巿場搵搵

因為我要買兩張呀~~~

如果唔買多張係99度

擔心Little C俾佢地抱多好多

少左機會學坐


所以而家佢必用既野真係雙份計


先分享下
Bumbo



我見坊間其實都有類似呢款

有隻係A字頭的

我諗都係大同小異


Bumbo並唔係硬膠

當然亦唔係軟膠


我諗比較似橡膠

佢的設計係專門俾頭仔已經夠力,但仲未坐得到的BB用


好處

1. 承托力足夠

Little C大約係4.5個月時開始坐

一坐上去係包實咁滯

See~




2. 可以俾佢自娛



坐上去,其實佢同拍Rody咁,係咁拍中間果個位

而且,坐係度,明顯見到佢係好奇d,會四圍望

因為平時瞓係度望唔到咁多掛~



3. 某程度可以當High Chair

呢點其實可圈可點

因為Bumbo講明唔好當high chair

不過通常放得Little C坐時,都係我地食晚飯

又或者餵米糊

所以係得自己身邊,我開初係當Hign chair咁用






4. 可加Play Tray

加左Play Tray,BB可以坐係度玩





唔好處

1. 粗脾BB坐得唔耐

好快就因為脾粗得滯坐唔落

咁Richell可以考慮下



2. 無Seat Belt款的Bumbo曾發生意外

係BK搵資料時,搵到外國曾大量回收Bumbo

因為曾有BB郁動而整親

所以新款的Bumbo係有seat belt


不過我個人都係認為

用Bumbo時,父母一定要在場睇實

我好少自己行開做好耐野先返去睇佢


我的讚賞指數係:

 (max 5)


 

 

2 則留言:

  1. 哩張橩唯一唔好, 就係坐得唔耐, 唔駛一個月已經唔岩坐!!
    [版主回覆04/26/2013 09:30:56]我個囡坐左2個月啦~ 其實要睇粗脾定幼脾

    回覆刪除
  2. 我家嘅二五妹豬坐到依家都重坐到
    [版主回覆04/26/2013 10:40:00]無錯,25女真係坐得耐

    回覆刪除