2011年9月22日 星期四

Le creuset AW 2011

第一次參與Le Creuset開倉,實在如同Blogger所言,不論你有多理智,入到場內看見身邊的太太、小姐們,加上數位男士的行徑,多理智都好,漸漸會陷入迷失境地......




雖然,一早已得親愛的丈夫首肯,容許我買Cassis Grill Pan,而我昨天入場不久,已明白「即立」的行為是有多大效果,但同時間,我也敗了以下東西,思前想後,加上親愛的丈夫一聲嘆息,決定都是放棄它們了~


如有Blogger們有興趣,即管私人留言丫,讓它們好好在你家裏發揮功用﹗




1. Sillicone Multi Heart Cup Set    Citrus Yellow





2. Square dish 23cm    Black/Brown   Sold





3. Mini Round Cocotte Sage Green






4. Mini Oval Cocotte     Black/Brown  Sold






5. Petite Round Legumier Ocean  (Sold)





6. Round French Oven  14cm   Powder Pink  (Sold)






7. Small Spice Jar  0.24L Cherry Red  (Sold)





8. Round Trivet    Cobalt Blue  (Sold)





1 則留言:

  1. 你都好多靚野,做咩放呀!
    拎得咁辛苦
    [版主回覆09/23/2011 14:32:00]Hi Ying Ying, 係,我都好鍾意佢地,先將佢地由港島搬回新界區... 但係親愛的丈夫一聲嘆息,我都要識做既... 所以要揀d對我用途較低的出黎先得啦...
    我都好鍾意Poweder Pink,但唔得呢...

    回覆刪除