2010年4月21日 星期三

我係咪癲左?

我想... 我真的癲左..


明明已買了Vintage WG & EG,都仲走去睇...


睇唔緊要,最大件事係我又買多條呀~


不過,這件Vintage Wedding Dress是真的太美... 美得讓人心動~ (我好似次次都咁講)



正面,看著那領口位,已情不自禁跟自己說,真的太美,與自己的想法很相似~ 而且這款Lace太精緻啦~  愛死~



裙腳,看,Lace是真的很漂亮~



最最最低的裙腳~


 


基於對方顯示Sale,所以很快便問問題了... 想不到她立即替我Reserved,再跟對講價,最後都可以平一點買啦~


 


嘻... 好期待~ 火山灰快點走啦~ 如果唔係,趕唔切係黎緊的婚攝著呀~


沒有留言:

張貼留言